Klachtenprocedure
Wij vinden het belangrijk om te weten wanneer er iets gebeurt waar je het niet mee eens bent of als je het gevoel hebt dat je niet juist behandeld bent.
Om je te helpen de juiste weg te vinden voor je vraag, klacht of melding, hebben we de stappen die je kunt nemen op een rij gezet.
1. Wacht niet, hoe sneller je handelt, hoe beter. Daarmee voorkom je dat de situatie onnodig uit de hand loopt.
2. Spreek de juiste persoon aan. Bespreek je probleem eerst met de persoon om wie het gaat. Wanneer dit niets oplost, neem dan contact op met de programmaleider of manager van School's cool Nijmegen.
3. Neem de tijd
Voer een gesprek over een probleem niet even tussendoor of telefonisch, maar maak een afspraak en zorg dat je voldoende tijd hebt om uw standpunt toe te lichten.
Kom je er niet uit?
Soms lukt het niet om een probleem op te lossen. Ook niet nadat je bovenstaande stappen hebt gevolgd. Je kunt dan een klacht indienen volgens de klachtenprocedure en contact met ons opnemen via het contactformulier.
In de bijlage hierboven vind je de klachtenregeling terug.